Specjalista ds. Logistyki i Planowania


Oferta pracy dodana przez: Magdalena Ziobron Trutek, w kategorii: Logistyka i transport

Specjalista ds. Logistyki i Planowania


To ogłoszenie może być już nieaktualne.

Oferta pracy dodana przez: Magdalena Ziobron Trutek, w dniu: 2021-02-23


Specjalista ds. Logistyki i Planowania

Pełna treść ogłoszenia:


Zakres Twoich obowiązków:

  • Kompleksowe zarządzanie procesami logistycznymi (transport, gospodarka magazynowa, łańcuch dostaw);
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań optymalizujących koszty transportu oraz usprawniających obsługę logistyczną;
  • Współpraca z agencjami celnymi i dostawcami spoza UE
  • Analiza, kontrola i utrzymanie odpowiednich poziomów stanów magazynowych
  • Składanie zamówień do dostawców
  • Wprowadzanie danych do systemu informatycznego;
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży ;
  • Aktywne monitorowanie i bieżące kontrolowanie terminowości dostaw;
  • Kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi;

 

Nasze Wymagania:  

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związane z logistyką i/lub zarządzaniem);
  • Znajomość systemu klasy ERP, atutem będzie znajomość SAP
  • Doświadczenie min 1 rok na analogicznym stanowisku;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem Excel);
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość procesów logistycznych;
  • Chęć inicjowania zmian - praktyczne doświadczenie w implementacji nowych rozwiązań i procesów w obszarze logistyki oraz wprowadzania usprawnień w istniejących procesach;
  • Rozwinięta umiejętność analitycznego myślenia i rozwiazywania problemów;
  • Odpowiedzialność, komunikatywność i zaangażowanie, odporność na stres

Dodatkowe informacje:


Miejsce pracy: Raszyn

Wymiar czasowy pracy: Pełny etat

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę


Kontakt w sprawie oferty pracy:


Telefon kontaktowy: 508135159


Wyślij wiadomość

Oferta pracy dodana na portalu: UsługiMielec.pl


To Twoje ogłoszenie? - Edytuj treść oferty


Pozostałe oferty pracy od: Magdalena Ziobron Trutek